reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivan Tuchyňa

Ivan Tuchyňa

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ľavák a mám vrodenú srdcovú vadu. Ale žijem. A keďže žijem, tak píšem... Zoznam autorových rubrík:  Fejtónovým peromDetský svetSvet okolo mňaSúkromnéNezaradené

reklama

Fejtónovým perom

Z denníčka inšpektora SOZY

Ivan Tuchyňa

Z denníčka inšpektora SOZY

Ráno som sa zobudil plný vzrušenia. Bodaj by nie! Veď dnes je Deň matiek. Akoby to bolo, aby som si práve dnes nezainšpektoroval? Skrátka, čaká ma krásny deň. Rozostriem záves na okne. Vonku prší. Ha! Už vidím tie detváky ako sa namiesto zrekonštruovaného námestia, krčia v schátralej miestnej telocvični. Moje vzrušenie stúpa. Ako hovorím, bude to krásny deň...

  • 6. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 849x
  • 16
Moje milé slovenské výrobky!

Ivan Tuchyňa

Moje milé slovenské výrobky!

Kupujem si Vás už dlho. Aj dnes som si Vás bol kúpiť. Nie všetky, ale počúvajúc správy o tom ako Vás ubúda, som si povedal, že opäť načriem hlbšie do peňaženky a to, čo potrebujem, kúpim iba v prípade, že ste to Vy...Nešiel som ani do jedného z obchodných reťazcov, ktoré Vás inak mimochodom zabíjajú pomaly a systematicky. A keďže môj nákup bol slovenský, zamieril som do toho, čo Vás tí bačovia reklamujú „ostošesť". A to Vám poviem, že krádež Vašej identity sa deje aj tam.

  • 28. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 576x
  • 26
Ako som chcel byť pravákom

Ivan Tuchyňa

Ako som chcel byť pravákom

Som ľavák...absolútne vyhranený. Ľavou rukou, či nohou robím takmer všetko: ľavou rukou píšem, držím lyžicu pri jedení, otváram chladničku, čistím si zuby, hrám ping-pong, držím kornútok so zmrzlinou... a ako ja hovorím, keby som fajčil, tak asi aj cigaretu držím v ľavej ruke a špak by som asi pristúpil - ako inak, ľavou nohou. Ľavou nohou presnejšie kopem do lopty. A myslím, že to bola aj moja odrazová noha pri skoku do diaľky na hodinách telesnej výchovy...

  • 29. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 151x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu