reklama

Šport je pre deti fajn. Dá sa pri ňom totiž aj fajčiť

V malom hlúčiku pred panelákom stoja štyria „šarvanci", ktorí si vybehli na zasnežené ihrisko zahrať hokej. Vek odhadujem na 11 - 12 rokov. Skúsim sa ale tváriť, že mám zlý odhad a tak im ako „poľahčujúcu okolnosť" pridám ešte nejaký ten rok. Podídem bližšie... teda ja som nešiel bližšie zo zvedavosti, len som (s)proste išiel okolo nich a ľaľa: moji „športovci" opierajúc sa o hokejky si poťahujú z cigariet! Ale aby ste tomu rozumeli: Nie potajme z jednej cigarety, ktorú si dobrodružne podávajú medzi sebou, ako najväčší prúser, o ktorom rodičia nesmú vedieť, ale úplne normálne so stoickým pokojom a praxou dvadsaťročných fajčiarov. A každý má tu svoju. Nie hokejku ale cigaretu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Na stupnici bizarnosti by som mojim štyrom „športovcom" dal asi desať bodov z desiatich možných. Aj keď to vôbec nemyslím ako poklonu. Na druhej strane som sa idúc okolo nich, nevyhol podúsmevu, ktorý mi mladí fajčiari...pardon, hokejisti vyvolali. No, už len aby mi tými hokejkami dali po krížoch. To by ma už ten úsmev potom rýchlo prešiel. A kto vie? Možno by tí šarvanci ešte pri tom stíhali aj fajčiť.

Keby som to chcel parafrázovať na kampaň „zober loptu, nie drogy!", tak predpokladám, že je vekovo určená presne na týchto dobrodruhov. Nuž čo? Ako sa hovorí: padla kosa na kameň.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže deti, prosím Vás, ja nie som síce moralista a ružové okuliare by ste mi asi rozmlátili tými hokejkami, ale: doprajte svojim pľúcam aspoň o dve molekuly kyslíka viac. Idete na to správne. Hokej je na k tomu ako stvorený :)

Ivan Tuchyňa

Ivan Tuchyňa

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ľavák a mám vrodenú srdcovú vadu. Ale žijem. A keďže žijem, tak píšem... Zoznam autorových rubrík:  Fejtónovým peromDetský svetSvet okolo mňaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu