reklama

(Ne)dokonalý marketing Uja Trhovníka

Po roku to opäť u nás v meste „rozbalili“ jarmočníci. Zistil som to ráno, keď som išiel do práce. Práve „priparkovali“ a rozkladali svoje stánky. Trávnik opäť raz „poslúžil“ svojmu účelu – autá na ňom parkovali bez akéhokoľvek poriadku. Najviac miesta (našťastie nie na tráve!) zabralo auto a zároveň výrobňa „Uja Trdelníka“– toho uznávam, lebo, čo nevyrobí – nepredá. Smrdí to poctivosťou a to sa mi páči. A tá vôňa „zabíja“. Nikdy neodolám. Mimochodom: Bacha na peňaženky. Lebo, čo sa budem „ondieť“, tak nejako to patrí ku koloritu prechádzajúceho davu. No čo? Aspoň niečo slovenské v tej záplave čínskych lákadiel. Ozaj: vracajúc sa z práce – to už bol jarmok v plnom prúde, som zbadal stánok, na ktorom bol, čoby lákadlo monštroózny nápis: Slovenské výrobky. Nuž hybaj ho tam! No stačilo 30 sekúnd, a pochopil som, že nie všetko slovenské je naozaj „slovenské“...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

 Priznám sa, nemám rád, ten okamžitý prískok predavačov len čo vkročím „do obchodu“. Je to otravné a potom, mávam z toho pocit, že už svojim vstupom do predajne sa zaväzujem si niečo kúpiť. A práve preto, alebo práve preto ma ani neprekvapuje, že TENTO na mňa agilne vyšliapol, aby som si stoj, čo stoj kúpil tričko SPIDERMANA, ktorým mi mával pred tvárou. (Myslel som si, že ma ovieva. V týchto saharských púštnych „hicoch“ by mi to prišlo vhod) Apropo, Tričko SPIDERMANA?  Poprosil som ho, či si môžem pozrieť štítok na tričku. A v tom TO prišlo. Na štítku bolo v piatich jazykoch napísané „Vyrobené v Číne“. No fajn. Ideme ďalej: Nátelník HELLO KITTY (mám 4 ročnú dcéru, takže tieto detské módne vychytávky poznám). Aká náhoda? Zase vyrobené v Číne. Teda podľa štítku. Nuž som so sarkazmom mne vlastným smerom k pánovi SLOVENSKÉMU VÝROBKOVI  poznamenal: „...prosím Vás, čo z tohto všetkého, čo tu máte je - ako tu čítam slovenský výrobok?“ Odpoveď: „...všetko, čo vidíte sú slovenské  výrobky... “ Dosť, že ma fackalo to neznesiteľné teplo, ešte aj toto. Nuž som žoviálne poďakoval a otočil sa „na podpätku“.  Toto teda nemusím...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Myslia si niektorí, že sme snáď hlúpi, sprostí, ľahko oklamateľní a bažiac po troche „obchodnej spravodlivosti“ udupaní, lebo v koži ovce sa skrýva kruci nenásytný vlk?  Ďakujem, neprosím!

  

Ivan Tuchyňa

Ivan Tuchyňa

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ľavák a mám vrodenú srdcovú vadu. Ale žijem. A keďže žijem, tak píšem... Zoznam autorových rubrík:  Fejtónovým peromDetský svetSvet okolo mňaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu