reklama

Tak strašne rád by som slečnu Markízu pochválil, ale...

V jednom z mojich článkov som si vzal na mušku televíziu Markízu. Presnejšie jej spravodajstvo a to, čo by v ňom nemalo byť. Bral som to z mojej strany skôr ako ojedinelý výkrik, či skôr pikošku z kategórie „čo treba čítať medzi riadkami". A keďže nie som spomedzi všetkých troch súkromných televízií orientovaný, či neorientovaný preferenčne ani na jednu - a môžu si za to samé, vychádza mi z toho ako víťaz, či skôr porazená, opäť televízia, ktorá o sebe tvrdí, že je trhová jednotka. Ale jej čoraz početnejšie programové úskoky hovoria inou rečou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

 Posledným takým úskokom bolo presunutie seriálu Mesto tieňov II. A pokiaľ nie som jediný, kto si ten seriál vyložene vyčíhal a sledoval, tak to beriem tak, že presun tejto slovenskej kriminálky, je v podaní Markízy priamym dôkazom toho, ako televízia lavíruje medzi neúspechom a... neúspechom. A to trhová jednotka nerobí. Ak aj prispôsobuje svoje vysielanie prípadnej konkurencii, či vývoju peoplemetrovému meraniu, je takýto krok kopaním do vlastného (v tomto prípade aj môjho) zadku.

Chyba nastala v momente, keď po odvysielaní prvej série Mesta tieňov, čakala Markíza z rôznych dôvodov dva roky po natočení druhej série na vhodný okamih, kedy pokračovanie seriálu odvysiela. Z diváka za ten čas vychladla nedočkavosť (aj keď zo mňa nie), ktorej logickým vyústením bola - lebo dnes už je to zrejmé, nízka sledovanosť. A tak si dovolím tvrdiť, že svojím konaním či stratégiou premrhali okamih prekvapenia, čoho výsledkom je presun kdesi až za polnoc. Úprimne Vám poviem, že o polnoci sa mi v hlave vynárajú úplne iné príbehy. Hm, často krát aj strašidelnejšie. Aj keď Mesto tieňov mám rád, ale kúsok za polnocou - ďakujem neprosím!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Inak, ja viem. Môžem nahrať, pretočiť, stiahnuť a ja neviem, čo ešte všetko. Ale to už nie som divák, o ktorého tak strašne, veľmi a ja neviem ešte ako Markíze (asi) predovšetkým ide. Ale treba objektívne uznať aj to, že nie je jediná, pretože logicky a marketingovo vzato, o divákov ide všetkým televíziám. No len vtedy, ak ich je na „jednej programovej hromádke" dosť na to, aby robili čísla sledovanosti.

 Takže, ďakujem Markíze, aj ostatnej konkurencii, že tak radi s nami hrajú presunové piškvorky... Ešte že máme tú našu verejnoprávnu ustanovizeň, lebo čože už na takom futbale popresúva, že?

Ivan Tuchyňa

Ivan Tuchyňa

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ľavák a mám vrodenú srdcovú vadu. Ale žijem. A keďže žijem, tak píšem... Zoznam autorových rubrík:  Fejtónovým peromDetský svetSvet okolo mňaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu